lunes, 26 de enero de 2009

Animación 3D Bunyolí SonMalferit

Ayer domingo hice el Bunyolí-SonMalferit y entre el track de la ruta, un mapa de la zona calibrado y un programa del PC, conseguí esta animación. Es una prueba y la verdad que va un poco deprisa, pero con un poco de práctica se puede conseguir una más chula.
---

A continuación podéis ver un ejemplo de vista cenital de la ruta de La Trapa, pienso que no vale mucho la pena ya que debido a la compresión del video no se perciben los detalles importantes del mapa, pero ya que hice el trabajo lo cuelgo del Blog ... "pasen y vean":




A continuación para comparar podéir ver tres instantáneas de lo mismo con más detalle:






12 comentarios:

Anónimo dijo...

Ha quedado chuli, ¿se podria montar con google earth?

Carlos Borrás dijo...

imagino que si, aunque no he profundizado en ello y dudo que se pudiese incorporar un mapa personal de la zona en cuestión.

Unknown dijo...

Molt xulo, si senyor!!! es pot fer el mateix sense 3D? en vista cenital.

Carlos Borrás dijo...

Si lo de vista cenital significa a vista de pájaro, la respuesta es que sí, usando la misma técnica. Estoy preparando otro ejemplo de la ruta de la Trapa...cambiaré los puntos de vista y cuando la acaba la cuelgo y a ver que tal sale.

Biel dijo...

Carles, molt be ets un maquina al hora de fer virgueries al ordinador, una sugerencia es poden posar el noms del recorregut a modo de flexas indicatives, com el GPS?.

Carlos Borrás dijo...

Es poren possar els anomenats "Waypoints" que son les fletxes amb nom que dius, també es pot fe un track virtual per afegir al GPS i recorrer el track amb el GPS al terreny de veritat. De totes formes el que he perseguit amb tot aixó es veure les altimetríes al mateix temps que el recorregut i amb unes proporcions el més reals possibles per poder tenir una mica "conegut" el recorregut abans de haver-lo fet mai.

Vamos per tenir una idea de lo dura que serà la ruta.

Biel dijo...

Ets un crac!

Carlos Borrás dijo...

Bueno, cada qual amb lo seu. Per cert Biel hem vaig comprar la bombeta de aire per la forca que me vares comentar, no deus sabre quina es la presió máxima de la forca, no crec que la rompi però per anar més segur... ja saps.

Unknown dijo...

Hola, hola, hola..., si entras a la web de la marca de la forca, segurament trobaras les caracteristiques i dades que nesesites. Jo ho vaig fer aixi en la meva. Saludos.

Biel dijo...

Infla un poc la forca puja a damunt la bici fer força i mira que la brida no arribi a la altura que la tens ara i repeteix la operació fins trobar el tacte adequat, no la deixis molt dura que no absorbira o molt blana que faràs topes.

Carlos Borrás dijo...

sssssstupendo...vaig a prova a mem; merci Guiem.

Carlos Borrás dijo...

i merci Biel.