martes, 5 de julio de 2011

Bici Robada

Hola a todos los que leáis este post y podáis echar una mano a nuestro compañero Joan, a quién le robaron el pasado domingo 3 de Julio la bici de su casa, una spezialized stumpjumper de este año 2.011, color gris plata con las llantas rojas, la que véis en la foto, por favor cualquier noticia o novedad la podéis comunicar a la siguiente dirección:

bousbufats@gmail.com

Gracias por vuestra colaboración.


5 comentarios:

Joan dijo...

GRÀCIES A TOTS PER LES VOSTRES MOSTRES DE SUPORT.
LA VERITAT ÉS QUE ME SENT IMPOTENT, JA QUE HE FET LA CORRESPONENT DENÚNCIA A LA POLICIA PERÒ NO SÉ ON CERCAR MÉS. M'HAN SUGGERIT QUE HO COMUNIQUI A LES TENDES DE BICIS DE MUNTANYA I AIXÍ HO FARÉ.
A VEURE SI TENC UN POC DE SORT I D'ALGUNA MANERA LA PUC RECUPERAR.
GRÀCIES UNA ALTRA VEGADA.

Carlos Borrás dijo...

Molts d´anims Joan i molta sort.

Miguel Angel dijo...

Mirar el foro bttbalear. D.Rafael vio una igual, a falta de mas detalles.
Saludos y suerte
Miguel Angel (esmas)

Biel dijo...

hola Joan, aixo es una put... lo que costa estalviar per comprar una il·lusió i despres que vengui un lladre i se l'endugui, la semana passada un company de feina me comentava que un veinat seu d'Algaida li robaren una bici dins sa portassa i la varen trobar a Son Cladera, aixi que si aquesta va sortir sa teva també sortirá.

Salu2 company.

Luis Pañeda dijo...

Hola Joan, vaya p.......ada, estaré atento y avisaré a todos los que conozco sobretodo si van a "rastrillos" de pueblo o incluso el de Palma, suelen ser sitios en los que se suele vender material robado de toda clase.. Suerte,