martes, 11 de noviembre de 2008

MEJILLONERASSSS

Les "Mejilloneras" han mostrat senyals de vida a un "comentari" penjat el 9 de Novembre a les 14.58h a la entrada "Salida de Mañana" publicada el 1 de Noviembre 2008, literalment diu així:

"JA EN RIBAT, LA MEVA GERMANA ES UN POC OBSESIVA, I CUAND EN EL REBOST SE ACABEN EL XORISOS, SE POSA DELS NIRVIS. I JA MOS TENS COIGUEN AVIO I CAPA LE PENINSULA A SERCAR TOT TIPUS DE FIAMBRES. EL DISAPTE VAREN ARRIBAR DE LEPE I LA SORPRESA ES QUE LO DE LES MEJILLONERAS VOS A DUIT UN POC VENUTS. AMB PENSAD QUE PODRIU FER UNA VOLTE EN BICICLETE PER PORRERAS, PODRIU VENIR DESPRES DE LES MATANCES, I LE MEVA GERMANA I JO VOS ESPERERIEM E LE ENTRADE DEL POBLE AMB UN BOLIC PER CADA D'UN DE LO QUE FAIM, I QUE NO FALTIN ELS COCARROIS.

VOS E DE CONTAR EL MAL NOM DE LES MEJILLONERAS, DE VON VE I PERQUE PERO EIXO JA SERA UN ALTRE DIA.VOS E DE DEIXAR LA MEVA GERMANA ESTA DINS EL REBOSTS, I LE DERERA VEGADA PENXANT EL XORISOS VA FER UN DESASTRE. RECORTS A NAN JOAN AQUELL DEL BERBO I EN NEN SITO EL DE LE CARA GRESIOSA. ESPERAM NOICIES SEVAS. SORT BOUS BUATS. LES MEJILLONERAS DE LA PLAYA DE LA CONCHAAAAAA."



Aixó pareix que va en serio i jo que pensava que era un de noltros, ja començ a tenir els meus dubtes.

Ay ay ay.... mare meeeva!.


3 comentarios:

AGUSTÍ dijo...

Ei!!!! Ja tornam sebre noticias de akestas "Mejilloneras" jajajajaja, venga, venga, k estam tots intrigats i volem sabre cosas de akest culebron, jajajajaja. Per cert jo me apunt a recolir es boliket de akest productes tan bons que doven fer, uuuummmmm, i mes de matançes, sobresada, llengonisa, camaiot, xulle, per posarmos com a "bous" jajajaja, mal grat hagui de venir de paquet adamunt es tubo de sa bici d cualku de voltros jajajajaja.
Salu2, Agustí.

Unknown dijo...

Aixó es massa!!!Batua dell, aurem de fer una volta per Porreres per visitar a aquestas atlotes tan simpatiques i agradoses. Una abraçada a ses porrerenques desde Palma. Salut.
PD: que no faltin es cocarrois

Carlos Borrás dijo...

Que "Comuna de Bunyola" ni que "Son Malferit"! a partir d´ara cada diumenge a les 8.15 a sa PLAÇA DE PORRERES ja ja ja.

Ah! i no bereneu, tenim prou cocarrois i embutits per fer-ho a Porreres.

Slurp!